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Moe Shooting – WIP 01

Mar 19, 20233D, WIP

This projects is having an update on the main character. I decided to create a photo studio shooting session to improve the work on the modelling, sculpting, hair and rendering. I’ll do the same for the 2nd character. A schedule has been created to help me focus on all the steps and avoid wasting time on tiny details.

So far I’m in the block out pose and references pictures searching process. I made some quick render tests with the original scanned textures. All this will need a good amount of work in the texturing/displacement steps with the help of alphas and 3D scanned textures.

Next step will be Sculpting and start of retopology on some props.

Mise à jour du projet focalisée sur le personnage principal. J’ai décidé de créer une sorte de shooting photo pour me booster à avancer sur la modèle, son sculpt, ses cheveux etc. LE même procédé sera appliqué au second personnage. Un emploi du temps a été éditer afin d’éviter de trop se concentrer sur d’infimes détails.

Pour le moment j’ai attaqué la mise en pose avec un rapide block out dans Zbrush et la recherche de références à commencé. Le reste du travail sera principalement de l’ajout de mid et fine details via des alphas, textures scannées et autres textures procédurales.

Prochaine étape: Sculpting phase 2 et début de la retopo sur certains props!

Marmoset test
Arnold test / Original textures from old scan

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